Opdrachten

Familiedag – Coca-Cola European Partners en Coca Cola Nederland

Op de familiedag konden Coca-Cola medewerkers en hun families kennis maken met het nieuwe kantoorpand gevestigd in Rotterdam, stad van de ‘urban vibes’. Het evenement werd derhalve verdeeld in drie thema’s: urban sports, urban farming en urban art. Activiteiten bestonden uit o.a. 3D graffiti spuiten, rollerskaten, bloempotten knutselen, workshop free-runnen en basketballen. De allerkleinsten konden eveneens met geitjes en konijnen knuffelen, terwijl de andere familieleden rustig de nieuwe werkplekken konden ontdekken. Bij binnenkomst ontving men een boek met verhalen rondom Coca-Cola en het nieuwe pand, waarmee de kinderen door middel van een stickerjacht door het pand de ontbrekende beelden in dit boek compleet konden maken als aandenken.

Dr2 Events & Campaigns was verantwoordelijk voor het totaalconcept. Van idee tot de doorvertaling in en uitwerking van de workshops, entertainment, signing, aankleding, registratie en communicatie.

  • Soort evenement: Familiedag
  • Datum evenement: 12 januari 2019
  • Locatie: Hoofdkantoor Coca-Cola, Rotterdam
  • Aantal bezoekers: 600
  • Doelgroep: Medewerkers van Coca-Cola en hun familieleden