Opdrachten

Coca-Cola OPEN 2019

Drie jaar geleden lanceerde Coca-Cola haar duurzaamheidsactieplan This is Forward, waarin zij de ambities uitspraken voor 2025. Op het vlak van verpakkingen, suikerreductie, hun maatschappelijke rol en het klimaat. Dat jaar ontwikkelden wij samen met Coca-Cola OPEN 2017. Een concept waarin deze ambities met alle stakeholders in een open setting gedeeld en besproken konden worden.

In november 2019 werd de derde editie van OPEN georganiseerd, waar verschillende tafelgasten in een intieme setting met elkaar in gesprek gingen, over belangrijke thema’s rondom duurzaamheid. Tijdens deze editie opende Coca-Cola de deuren van de fabriek in Dongen. Naast inspiratiesessies werden tijdens vijf consumentendagen ook 1.500 consumenten verwelkomd om in gesprek te gaan met het bedrijf. Om dit mogelijk te maken, werden de ontvangstruimtes in de fabriek gerestyled onder leiding van DR2 Events.

De gehele maand november coördineerde Dr2 Events in samenwerking met Coca-Cola net als tijdens twee voorgaande edities de verschillende OPEN-sessies en consumentendagen: van catering tot techniek, van leveranciersmanagement tot alle event-gerelateerde communicatie.