Opdrachten

Coca-Cola Familiedag

Na de officiële opening van het hoofdkantoor van Coca-Cola, werden de collega’s en hun familieleden uitgenodigd op de familiedag, waarbij zij kennis konden maken met het nieuwe pand.

Het verhaal van Coca-Cola en het pand werd die dag op een creatieve manier gepresenteerd. Iedere familie ontving bij binnenkomst een mooivormgegeven boek met inspirerende verhalen rondom Coca-Cola en de relatie met het nieuwe duurzame kantoorpand. In dit boek ontbraken een aantal beelden die de bezoekers (de kinderen!) door middel van een stickerjacht door het pand konden vinden en hiermee het stickerboek compleet konden maken.

Het nieuwe kantoor pand staat in Rotterdam. Dit is de stad van de ‘urban vibes’. Het activiteitenprogramma hebben we hierop laten aansluiten. Het evenement hebben we verdeeld in drie thema’s: urban sports, urban farming en urban art. Op iedere verdieping kwamen de bezoekers verrassendeactiviteiten tegen zoals 3D graffiti spuiten, rollerskaten in de hal of bloempotjes knutselen van gerecyclede petflessen.

Ook rondom het pand was voldoende te beleven! Zo konden de bezoekers deelnemen aan een workshop freerunnen, basketballen of voetballen en was er voor de allerkleinsten de mogelijkheid om met geitjes en konijnen te knuffelen. De kinderen werden verrast en vermaakt door dit diverse aanbod aanactiviteiten en entertainment, terwijl de andere familieleden rustig de nieuwe werkplekken konden ontdekken. Het stickerboek vormde een prachtig aandenken van deze succesvolle dag.

Dr2 Events & Campaigns is verantwoordelijk voor het totaalconcept. Van idee tot de doorvertaling in en uitwerking van de workshops, entertainment, signing en aankleding. We zorgden ervoor dat de 600 bezoekers goed geïnformeerd en geregistreerd waren en dat het hen op de dag zelf aan niets ontbrak.